سوالات متداول:

گام اول :

ابتدا پس از ورود به سایت مرس مارکت میتوانید از قسمت پروفایل من، واقع در بالا سمت چپ وبسایت اقدام به ایجاد حساب کاربری و عضویت در فروشگاه شوید.

 

گام دوم :

در صفحه ی جدید از پنل سمت چپ میتوانید برای ایجاد عضویت در فروشگاه اقدام فرمایید، در این قدم شما برای ایجاد حساب کاربری فقط به آدرس ایمیل (که در خریدهای آینده فاکتور سفارشات به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد) و گذرواژه نیاز دارید و در قدم های بعدی اطلاعات خود را تکمیل خواهید کرد. برای داشتن یک حساب امن حتما از گذرواژه طولانی استفاده کنید. پس از زدن تیک گزینه ی robot a not m’I ،بر روی عضویت کلیک کنید تا پروسه عضویت شما شروع گردد.

 

گام سوم :

در این قسمت با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود، میتوانید پروفایل خود را شخصی سازی کنیدو در صورت نیاز میتوانید گذرواژه خود را نیز تغییر دهید. سپس بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید تا اطلاعات شما در بانک اطلاعاتی مرس مارکت ذخیره گردد.

 

گام چهارم:

پس از ذخیره تغییرات پیامی مبنی بر موفقیت در تغییر مشخصات کاربری مشاهده میکنید، در این قسمت که همیشه در گزینه پروفایل من در اختیار شماست میتوانید حساب کاربری خود، سفارشات و آدرس و نشانی خود را مدیریت کنید.

اگر رمز حساب کاربری خود را فراموش کرده اید امکان بازیابی آن تنها از طریق کلیلک کردن فراموشی رمز عبور امکان پذیر است.

زمانیکه شما خریدی در وب سایت مرس مارکت انجام دهید محصولات وارد سبد خرید شما میشود. مشاهده سبد خرید را کلیک کنید و سپس فاکتور خرید شما نمایش داده میشود. اگر کد تخفیف دارید میتوانید پس از وارد شدن به سبد خرید، در مرحله آخر، کدتان را وارد کنید. برای استفاده از اعتبارتان نیز دکمه اعمال تخفیف را کلیک کنید بعد اقدام به پرداخت را کلیک کنید.

سپس جزئیات پرداخت را با دقت تکمیل کنید در آخر روش پرداخت کردن را انتخاب کنید.
اگر پرداخت هنگام تحویل را انتخاب نمی کنید سپس وارد درگاه بانکی شوید و هزینه را پرداخت کنید.


شما میتوانید از طریق لیست محصولات ، بعد از انتخاب استان و شهر خود ،خدمات یا محصول مدنظرتان را انتخاب کنید یا می توانید جهت یافتن غرفه یا محصول مدنظر خود، نام آن را در قسمت جستجو در بالای صفحه تایپ کنید و پس از مشاهده جزئیات محصول، اقدام به خرید و پرداخت آنلاین نمائید.

اگر به اطلاعات بیشتری درباره محصول نیاز دارید، میتوانید با غرفهدار «گفتوگو» کنید.
میتوانید امتیاز و نظر مشتریانی که محصول را خریدهاند، مطالعه کنید.

برای هماهنگی رنگ، سایز یا مواردی از این قبیل، میتوانید با غرفهدار «گفتوگو» کنید.

اکثر غرفه داران از طریق پست یا پیک اقدام میکنند.
اما ممکنه از طریق تیپاکس، باربری و … هم ارسال شود اما قبل از آن حتما باید با مشتری هماهنگ شود. اگر غرفه دار همشهری شما باشد، میتواند با پیک سفارش شما را ارسال کند؛ پیک موتوری، آژانس، اسنپ، الوپیک یا هر پیک دیگری که معتمد باشد.

ممکن است شما چند محصول از چند غرفه خرید کنید. در فاکتور میتوانید ریز هزینه های کالا و هزینه های پست را ببینید. اگر از چند غرفه خرید کنید، هر کدام محصول را جداگانه و از شهر خودشان برای شما ارسال میکنند. بنابراین هزینهی پستی هر غرفه جداگانه محاسبه میشود. صاحبان غرفه های «مرس مارکت» از شهرهای مختلف کشور هستند و کالایی که از آنها میخرید، از همان شهر برای شما ارسال میشود. هزینه ی ارسال از هر غرفه (بر حسب مسافت تا مقصد و وزن کالای خریداری شده) با غرفه ی دیگر متفاوت است. هزینه ی پست پیشتاز با پست سفارشی نیز متفاوت است.

از طریق پشتیبانی پیگیری سفارش نیز امکان پذیر است. پس از پایان مهلت آماده سازی و ارسال محصول توسط غرفهدار، کد رهگیری پستی در سفارش ثبت میشود.

مشاهدهی پیام خطا پس از اعمال کد میتواند به دلایل زیر باشد:
۱) کد تخفیف شما روی سفارش دیگری استفاده شده باشد.
۲) از تاریخ انقضاء تخفیف گذشته باشد.
طرحهای تخفیفی«مرس مارکت» در بازهها و مناسبتهای مختلف، جهت ایجاد رونق در بازار کسبوکارها، طرحهای متنوع تخفیفی در نظر میگیرد. روش اطلاعرسانی کدها و طرحهای تخفیفی عموما به صورت ارسال پیامک به شماره همراهی که با آن اقدام به ثبت نام نمودهایدمی باشد.

بعضی از غرفهها شرایط ارسال رایگان دارند. اگر به اندازه مبلغی که خودشان مشخص کردهاند خرید کنید، ارسال سفارش شما رایگان می شود.

زمان دریافت سفارش برابر است با زمان آمادهسازی محصول بعلاوه زمان ارسال. میتوانید از طریق گفتگو با غرفهدار زمان ارسال با پیک را هماهنگ کنید.

وقتی سفارش به دستتان رسید اگر از کالاها ناراضی بودید به لینکی که برایتان پیامک شده مراجعه کنید، آنجا روی هر کالا میتواند «ثبت مشکل» کنید. پشتیبانی مرس مارکت در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس خواهد گرفت.

محصولاتی همچون:
ماسک، لوازم آرایشی بهاشتی، لباس زیر و محصولات دیجیتال مرجوعی ندارند.
اما تشخیص نهایی مرجوعی توسط کارشناسان ما صورت میگیرد.

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست ثبت سفارش نمایند.

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در مرس مارکت بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.

بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت مرس مارکت ، وضعیت آنها موجود است در انبار فروشگاه موجود می باشند، اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت، امکان به روز رسانی لحظه ای وجود ندارد.
لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت نگاه کرده و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و یا بدون عضویت باشد و حداکثر زمان لازم برای آن 2 دقیقه می باشد. در ضمن ثبت سفارش هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.

در واقع فروشگاه مرس مارکت با همکاری فروشگاه های مختلف، کالاهای سفارش شده را به دست مشتریان میرساند. ولی اگر مشتری از سایت یکی از غرفه داران مرس مارکت خرید انجام داده باشه با اختیار خود می تواند حضوری کالایش را تحویل بگیرد.

جواب سوالت رو پیدا نکردی؟
پشتیبانی در واتساپ در خدمت شماست.

سوالات متداول:

گام اول :

ابتدا پس از ورود به سایت مرس مارکت میتوانید از قسمت پروفایل من، واقع در بالا سمت چپ وبسایت اقدام به ایجاد حساب کاربری و عضویت در فروشگاه شوید.

 

گام دوم :

در صفحه ی جدید از پنل سمت چپ میتوانید برای ایجاد عضویت در فروشگاه اقدام فرمایید، در این قدم شما برای ایجاد حساب کاربری فقط به آدرس ایمیل (که در خریدهای آینده فاکتور سفارشات به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد) و گذرواژه نیاز دارید و در قدم های بعدی اطلاعات خود را تکمیل خواهید کرد. برای داشتن یک حساب امن حتما از گذرواژه طولانی استفاده کنید. پس از زدن تیک گزینه ی robot a not m’I ،بر روی عضویت کلیک کنید تا پروسه عضویت شما شروع گردد.

 

گام سوم :

در این قسمت با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود، میتوانید پروفایل خود را شخصی سازی کنیدو در صورت نیاز میتوانید گذرواژه خود را نیز تغییر دهید. سپس بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید تا اطلاعات شما در بانک اطلاعاتی مرس مارکت ذخیره گردد.

 

گام چهارم:

پس از ذخیره تغییرات پیامی مبنی بر موفقیت در تغییر مشخصات کاربری مشاهده میکنید، در این قسمت که همیشه در گزینه پروفایل من در اختیار شماست میتوانید حساب کاربری خود، سفارشات و آدرس و نشانی خود را مدیریت کنید.

اگر رمز حساب کاربری خود را فراموش کرده اید امکان بازیابی آن تنها از طریق کلیلک کردن فراموشی رمز عبور امکان پذیر است.

زمانیکه شما خریدی در وب سایت مرس مارکت انجام دهید محصولات وارد سبد خرید شما میشود. مشاهده سبد خرید را کلیک کنید و سپس فاکتور خرید شما نمایش داده میشود. اگر کد تخفیف دارید میتوانید پس از وارد شدن به سبد خرید، در مرحله آخر، کدتان را وارد کنید. برای استفاده از اعتبارتان نیز دکمه اعمال تخفیف را کلیک کنید بعد اقدام به پرداخت را کلیک کنید.

سپس جزئیات پرداخت را با دقت تکمیل کنید در آخر روش پرداخت کردن را انتخاب کنید.
اگر پرداخت هنگام تحویل را انتخاب نمی کنید سپس وارد درگاه بانکی شوید و هزینه را پرداخت کنید.


شما میتوانید از طریق لیست محصولات ، بعد از انتخاب استان و شهر خود ،خدمات یا محصول مدنظرتان را انتخاب کنید یا می توانید جهت یافتن غرفه یا محصول مدنظر خود، نام آن را در قسمت جستجو در بالای صفحه تایپ کنید و پس از مشاهده جزئیات محصول، اقدام به خرید و پرداخت آنلاین نمائید.

اگر به اطلاعات بیشتری درباره محصول نیاز دارید، میتوانید با غرفهدار «گفتوگو» کنید.
میتوانید امتیاز و نظر مشتریانی که محصول را خریدهاند، مطالعه کنید.

برای هماهنگی رنگ، سایز یا مواردی از این قبیل، میتوانید با غرفهدار «گفتوگو» کنید.

اکثر غرفه داران از طریق پست یا پیک اقدام میکنند.
اما ممکنه از طریق تیپاکس، باربری و … هم ارسال شود اما قبل از آن حتما باید با مشتری هماهنگ شود. اگر غرفه دار همشهری شما باشد، میتواند با پیک سفارش شما را ارسال کند؛ پیک موتوری، آژانس، اسنپ، الوپیک یا هر پیک دیگری که معتمد باشد.

ممکن است شما چند محصول از چند غرفه خرید کنید. در فاکتور میتوانید ریز هزینه های کالا و هزینه های پست را ببینید. اگر از چند غرفه خرید کنید، هر کدام محصول را جداگانه و از شهر خودشان برای شما ارسال میکنند. بنابراین هزینهی پستی هر غرفه جداگانه محاسبه میشود. صاحبان غرفه های «مرس مارکت» از شهرهای مختلف کشور هستند و کالایی که از آنها میخرید، از همان شهر برای شما ارسال میشود. هزینه ی ارسال از هر غرفه (بر حسب مسافت تا مقصد و وزن کالای خریداری شده) با غرفه ی دیگر متفاوت است. هزینه ی پست پیشتاز با پست سفارشی نیز متفاوت است.

از طریق پشتیبانی پیگیری سفارش نیز امکان پذیر است. پس از پایان مهلت آماده سازی و ارسال محصول توسط غرفهدار، کد رهگیری پستی در سفارش ثبت میشود.

مشاهدهی پیام خطا پس از اعمال کد میتواند به دلایل زیر باشد:
۱) کد تخفیف شما روی سفارش دیگری استفاده شده باشد.
۲) از تاریخ انقضاء تخفیف گذشته باشد.
طرحهای تخفیفی«مرس مارکت» در بازهها و مناسبتهای مختلف، جهت ایجاد رونق در بازار کسبوکارها، طرحهای متنوع تخفیفی در نظر میگیرد. روش اطلاعرسانی کدها و طرحهای تخفیفی عموما به صورت ارسال پیامک به شماره همراهی که با آن اقدام به ثبت نام نمودهایدمی باشد.

بعضی از غرفهها شرایط ارسال رایگان دارند. اگر به اندازه مبلغی که خودشان مشخص کردهاند خرید کنید، ارسال سفارش شما رایگان می شود.

زمان دریافت سفارش برابر است با زمان آمادهسازی محصول بعلاوه زمان ارسال. میتوانید از طریق گفتگو با غرفهدار زمان ارسال با پیک را هماهنگ کنید.

وقتی سفارش به دستتان رسید اگر از کالاها ناراضی بودید به لینکی که برایتان پیامک شده مراجعه کنید، آنجا روی هر کالا میتواند «ثبت مشکل» کنید. پشتیبانی مرس مارکت در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس خواهد گرفت.

محصولاتی همچون:
ماسک، لوازم آرایشی بهاشتی، لباس زیر و محصولات دیجیتال مرجوعی ندارند.
اما تشخیص نهایی مرجوعی توسط کارشناسان ما صورت میگیرد.

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست ثبت سفارش نمایند.

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در مرس مارکت بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.

بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت مرس مارکت ، وضعیت آنها موجود است در انبار فروشگاه موجود می باشند، اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت، امکان به روز رسانی لحظه ای وجود ندارد.
لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت نگاه کرده و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و یا بدون عضویت باشد و حداکثر زمان لازم برای آن 2 دقیقه می باشد. در ضمن ثبت سفارش هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.

در واقع فروشگاه مرس مارکت با همکاری فروشگاه های مختلف، کالاهای سفارش شده را به دست مشتریان میرساند. ولی اگر مشتری از سایت یکی از غرفه داران مرس مارکت خرید انجام داده باشه با اختیار خود می تواند حضوری کالایش را تحویل بگیرد.

جواب سوالت رو پیدا نکردی؟
پشتیبانی در واتساپ در خدمت شماست.